Detroit Lakes High School
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Crystal Calisto Dalway

4 plaatsers

Ga naar beneden

Crystal Calisto Dalway Empty Crystal Calisto Dalway

Bericht  Crystal Calisto Dalway ma sep 05, 2011 12:34 am

Volledige naam: Crystal het is Latijns en het betekend `heldere, helder, ijs`. Haar tweede naam Calisto is Italiaans en dat betekend `bijzonder mooi`. Haar achternaam Dalway heeft geen enkele betekenis.
Roepnaam/bijnaam: Haar roepnaam is gewoon Crystal, maar haar bijnaam is Cali, Cali de betekenis er van is `slank`.
Leeftijd: 16
Verjaardag: 20 December
Sterrenbeeld: Boogschutter
Geboorteplaats: L.A Amerika
Geslacht: [Man/Vrouw] Vrouw
Geaardheid: Hetero
Specialiteit: ijs & kou,

Status: Ze ziet er erg onschuldig uit, maar laat je daar door niet misleiden want in werkelijkheid is ze een ware een ijskoningin, iedereen is doodsbang voor haar dat komt door haar uitstraling. Je weet nooit of ze toe zou slaan.

Afkomst: Ze komt oorspronkelijk uit L.A Amerika, maar ze zijn verhuisd naar Nederland. Toen zij vier jaar was, dus Cyrstal spreek vloeiend Nederlands.
Familie: Crystal is de oudste dochter van Lorraine en Charles. Ze heeft een grote druk op zich, want ze is de eerste die naar de DLH gaat. Dus ze moet een goeie indruk achterlaten. Haar moeder specialiteit was Licht & Donker en die van haar vader was Warmte & Vuur, haar zusje Kaylee heeft Lucht & Vliegen, maar zij heeft de zelfde kracht als haar tante Madison Ijs & Koud
Haar moeder Lorraine (30)
Haar vader Charles (35)
Haar zusje Kaylee (13)
Haar broertje Aiden (9)
Haar tweeling zusje en broertje (Lily en James) (3)

Lengte: Ze is 1.68 dus niet zo groot eigenlijk, maar dat maakt haar helemaal niet uit. Ze heeft altijd platte schoenen aan en hele makkelijke kleding.
Omschrijving haar: Ze heeft lang rood haar die een beetje golfend is als het in de wind waait
Omschrijving ogen: Heldere blauwe ogen als de lucht/zee, maar omdat ze altijd emotieloos kijkt lijkt het alsof haar ogen zo hard zijn als ijs en om niemand geeft
Bouw van het lichaam: Ze is erg slank, ze heeft een beetje een puur bleke huid.
Kledingstijl: Crystal heeft meestal simpele en makkelijke jurken aan. Je zou haar nooit zien in een broek of dergelijk. Meestal heeft ze ook een donkerblauwe mantel aan met en kap over haar hoofd als ze buiten is.
*Andere uiterlijke kenmerken: Crystal heeft haast nooit make up op, want ze haat het. Ze wilt niet ijdel lijken en wil geen verkeerde mensen naar haar toe lokken, dus meestal heeft ze geen make up op.

Passies: Crystal houd van om meestal nachts door te buiten te zijn en bij de volle maan bij een meer te zitten, verder kan Crystal heel goed dansen, maar laat dat nooit zien aan de anderen, ze houd er niet van om midden in de belangstelling te staan. Verder is ze een natuurtalent in tekenen en tekent meestal als er geen mensen bij zijn, want ze houd niet van gluurders.
Afkeer: Ze haat jongens die gaan playen/flirten met meiden. Ze kan daar zo niet tegen en als een jongen haar probeert te playen/flirten dan negeert ze diegene gewoon en als dat niet lukt dan is het niet te best voor de jongen.
*Verslavingen/genotsmiddelen: Crystal heeft niet echt een verslaving van iets

Karakter: Crystal is is een erg wantrouwend persoon, maar als ze je eenmaal vertrouwd is ze best behulpzaam, vriendelijk en aardig. Ook is ze er kalm en rustig als er een gevecht plaats vind of als mensen b*tchy of wat dan ook proberen om de bloed onder haar nagels te krijgen. Ze laat niet zomaar met zich sollen. Soms kan ze erg stil en verlegen zijn, maar zo is ze alleen als ze diep in haar gedachten weg gezonken is. Ook is ze best slim en heeft altijd een oplossing bij moeilijkheden. Ze vind het moeilijk om liefde aan mensen te delen. Alleen als ze kwaad is moet je uit haar buurt blijven want ze kan rake klappen uit delen. Ze staat haar mannetje en laat zich niet snel bang maken voor iets, ze heeft zo veel meegemaakt in haar leven dat ze niet snel verbaasd of geschokt zou zijn. Crystal is erg emotieloos, ze laat nooit haar positieve emoties zien. Ze is erg kil, koel, hard, meedogenloos en ijskoud. Eigenlijk heeft ze wel een goed hart, maar dat is erg moeilijk te zien
Relaties: Ze zoekt niet echt iemand voor een relatie, als ze voelt dat iemand op haar is of andersom dan vlucht ze er voor weg letterlijk.
*Bijzonderheden aan karakter: Crystal is ook erg schuw helemaal bij mensen die ze totaal niet kent, ze blijft liever uit andere mensen hun buurt en kijkt de kat uit de boom. Verder heeft ze een verleden waar ze liever niet over wilt praten. Want ze kan niet tegen als mensen vragen naar haar verleden, als je vraagt naar haar verleden kan ze erg fel en bot zijn
*Talenten: Ze kan heel mooi zingen, haar stem is als een nachtegaal zo zuiver en puur. Ook kan ze mooi tekenen Het zingen laat ze niet heel snel ten gehore brengen.
Zwakheden: Haar hart: Als je eenmaal haar hart veroverd hebt zal ze haast bijna alles voor je gaan doen.

Verleden: Sinds haar vierde jaar woont Crystal in Nederland, ze was naar een basisschool in Amerika gegaan. Alleen werd ze daar zo hard gepest en mishandeld, haar ouders wisten er daar eerst niks van af, want ze had het lang volgehouden. Alleen op haar vierde jaar kwamen haar ouders erachter en wouden het hele verhaal horen. Met hele erge moeite had ze het hun verteld en meteen ging de school in ontkenning. Ze ging zelf in beroep, maar dat hadden ze verloren. Heel snel gingen ze weg van Amerika en gingen naar Nederland toe om daar een beter leven voor haar op te bouwen. Al heel gauw ging naar de DHL en had niet echt meteen vrienden gemaakt, ze was een ware buiten beentje. Ze was altijd alleen en duwde mensen van zich af als ze te dichtbij waren, maar één iemand kwam door haar heen en nu is diegene nog steeds haar enige vriend en dat is Jonathan (Als het goed is Smile)

*Overig: Crystal heeft een ketting om haar nek die ze had gekregen van haar tante Madison en nooit doet ze het af, want die ketting is heel waardevol voor haar. Dat zal haar altijd blijven herinneren aan haar verleden in Amerika en dat ze nooit meer daar terug heen zou gaan. Zelf niet as er oorlog in Nederland zou uit breken

Plaatje: Crystal Calisto Dalway Es12bm Crystal Calisto Dalway X7kmo
Crystal Calisto Dalway 15i8fg9Crystal Calisto Dalway Lfrzl


Laatst aangepast door Crystal Calisto Dalway op ma sep 05, 2011 2:48 am; in totaal 3 keer bewerkt
Crystal Calisto Dalway
Crystal Calisto Dalway
Niveau 1

Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 04-09-11
Leeftijd : 34

Terug naar boven Ga naar beneden

Crystal Calisto Dalway Empty Re: Crystal Calisto Dalway

Bericht  Jonathan ma sep 05, 2011 1:38 am

Het plaatje past niet bij je avatar. Ik zie meteen dat het niet hetzelfde persoon is. Misschien kun je voor een andere avatar kijken op www.lookbook.nu

Voor de rest is hij prima! ;)
Jonathan
Jonathan
Niveau 1

Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 07-08-11

https://highschooldl.forumactie.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Crystal Calisto Dalway Empty Re: Crystal Calisto Dalway

Bericht  Crystal Calisto Dalway ma sep 05, 2011 1:44 am

oke dank je Smile, maar ik kan hetzelfde plaatje als mijn avatar niet vinden??
Crystal Calisto Dalway
Crystal Calisto Dalway
Niveau 1

Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 04-09-11
Leeftijd : 34

Terug naar boven Ga naar beneden

Crystal Calisto Dalway Empty Re: Crystal Calisto Dalway

Bericht  Jonathan ma sep 05, 2011 2:56 am

Crystal Calisto Dalway 2z8yufb
Jonathan
Jonathan
Niveau 1

Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 07-08-11

https://highschooldl.forumactie.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Crystal Calisto Dalway Empty Re: Crystal Calisto Dalway

Bericht  Crystal Calisto Dalway ma sep 05, 2011 2:56 am

YES GOEDGEKEURD.... Kan nu beginnen xD
Crystal Calisto Dalway
Crystal Calisto Dalway
Niveau 1

Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 04-09-11
Leeftijd : 34

Terug naar boven Ga naar beneden

Crystal Calisto Dalway Empty Re: Crystal Calisto Dalway

Bericht  Namine di sep 06, 2011 3:52 am

Crystal Calisto Dalway Bjaeq1

Ik weet niet of je hem nog nodig hebt ofzo. Maar ik zag hem toevallig op weheartit, dus ik dacht ik dump hem even voor je. Very Happy
Namine
Namine
Niveau 1

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 04-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Crystal Calisto Dalway Empty Re: Crystal Calisto Dalway

Bericht  Maysilee di sep 06, 2011 4:59 am

Tweeling Lily en James haha, leuuuuuk 8D
Maysilee
Maysilee
Niveau 1

Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 05-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Crystal Calisto Dalway Empty Re: Crystal Calisto Dalway

Bericht  Crystal Calisto Dalway di sep 06, 2011 5:09 am

@Namine: Die heb ik als avatar Smile)
@Above: I know xD
Crystal Calisto Dalway
Crystal Calisto Dalway
Niveau 1

Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 04-09-11
Leeftijd : 34

Terug naar boven Ga naar beneden

Crystal Calisto Dalway Empty Re: Crystal Calisto Dalway

Bericht  Namine di sep 06, 2011 5:13 am

Crystal Calisto Dalway schreef:@Namine: Die heb ik als avatar Smile)
@Above: I know xD

Jup I know. Maar je had gezegd dat je hem niet meer kon vinden en ik kwam hem toevallig tegen ;p
Namine
Namine
Niveau 1

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 04-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Crystal Calisto Dalway Empty Re: Crystal Calisto Dalway

Bericht  Crystal Calisto Dalway di sep 06, 2011 5:20 am

Het was eigenlijk een andere plaatje waar ik over had.... Maar ik kon geen goede andere plaatjes vinden en dus vond ik deze en kon al snel andere plaatje van dat avatar plaatje vinden.
Crystal Calisto Dalway
Crystal Calisto Dalway
Niveau 1

Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 04-09-11
Leeftijd : 34

Terug naar boven Ga naar beneden

Crystal Calisto Dalway Empty Re: Crystal Calisto Dalway

Bericht  Namine di sep 06, 2011 5:37 am

Crystal Calisto Dalway schreef:Het was eigenlijk een andere plaatje waar ik over had.... Maar ik kon geen goede andere plaatjes vinden en dus vond ik deze en kon al snel andere plaatje van dat avatar plaatje vinden.

Ooh haha, sorry. c:
Namine
Namine
Niveau 1

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 04-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Crystal Calisto Dalway Empty Re: Crystal Calisto Dalway

Bericht  Crystal Calisto Dalway di sep 06, 2011 5:38 am

hihi.... Dat geeft niet hoor : ))
Crystal Calisto Dalway
Crystal Calisto Dalway
Niveau 1

Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 04-09-11
Leeftijd : 34

Terug naar boven Ga naar beneden

Crystal Calisto Dalway Empty Re: Crystal Calisto Dalway

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum