Detroit Lakes High School
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grace Djuana Mian

2 plaatsers

Ga naar beneden

Grace Djuana Mian Empty Grace Djuana Mian

Bericht  Djuana ma sep 05, 2011 8:23 am

Ik meld even dat ik op gSm miss-kiss20 aka Sasha ben en dat is alle regels heb gelezen en de informatie ook

Volledige naam:
Haar naam begint met haar eerste naam wat in prenciepe neit echt een betekenis heeft: Grace, gewoon Grace, natuurlijk is Grace niet haar enigste naam en heeft ze ook nog een 2de naam namelijk Djuana. Deze naam is misschien een beetje apart maar zij is er tevreden en trots mee. Haar achter naam is Mian. Dus dan heb je uit eindelijk: Grace Djuana Mian.

Roepnaam/bijnaam:
Meestal word ze gewoon Djuana genoemd maar omdat haar vriendinnen van vroeger dat te lastig vonden toen ze klein worden noemden ze haar altijd Dju en die naam is ze blijven aan houden. Zelfs haar meoder noemde haar zo.

Leeftijd:
Djuana is op dit moment 15, ze vind dit een top leeftijd en wil het liefste zo lang zo oud blijven maar dit wil helaas niet.

Verjaardag:
Ze is op 7 April jarig.

Sterrenbeeld:
Ze is dus een Ram

Geboorteplaats:
Djuana is in Noorwegen geboren, ze heeft het daar heel erg naar haar lol gehad en daar is haar zus van nu 17 ook geboren en haar broertje van nu 13 ook, ze heeft daar 5 jaar gewoond en heeft toen al haar vriendinnetjes achter moeten laten. Daarna is ze nog in Zweden gaan wonen en daarna na weer 5 jaar ging ze naar Amerika..

Geslacht:
Ik doe helaas een vrouw omdat ik me echt niet kan inleven in mannen, het is een grote kans dat ik dan stop omdat ik er echt niks mee kan worden... Het spijt me zeer maar ze is echt een vrouw

Geaardheid:
Djuana is hetero, ze heeft er nooit aan getwijfeld dus ze is hetero, ze vind het niks als iemand op het zelfde geslacht valt hoor.

Specialiteit:
Ijs en kou

Status:
Ze is erg lief en heeft een andere styl en draagt wat ze leuk en lekker vind zitten, de meeste kijken daar op dat punt tegen haar op maar voor de rest niet echt.

Familie:
Haar moeder had ze 2 jaar geleden nog maar na een ongeluk is zij ook overleden, haar moeder was toen 49 en overleed dus. Ze heeft nu een vadere van 55 en haar zus is op dit moment ook nog steeds 17 en haar broertje 13.

Lengte:
Op dit moment is ze 1.72 lang, ze zal ongeveer nog 5 cm groeien en daarna is ze uit ge groeit.

Omschrijving haar:
Vroeger had ze donker bruin haar en krullent in een bob lijn, tot dat ze het aan heeft laten groeien, toen verdween de krul een beetje maar niet helemaal en is haar haar langzaam rood achtig geworden, nog steeds verft ze het wel eens bruin of blond, in alle kleuren dus en krult ze haar eens mooi op. Maar ze heeft het ALTIJD bruin of blond. Op dit moment staan haar haren in krul en blond.. HAHAHA

Omschrijving ogen:
Djuana heeft amandel vormige ogen, ze zijn helder blauw en meestal met grote pupillen erin. Ze heeft er nooit make-up om heen waar door ze een zachte uit straling heeft.

Bouw van het lichaam:
Djuana is zeker niet dik en misschien wel iets te dun, ze heeft mooi gevormde heupen en boezem. Ze is niet superslank maar wel mooi als het ware.

kledingstijl:
Djuana houd wel haar eigen kleding styl en 1x in de zoveel tijd ver andert dat, ze draagt op dit moment voor al veel rood, roze en zwarte kleding met broeken die stuk zijn. Het maakt haar niet uit wat andere er van vinden zolang zij het maar mooi vind is het goed.

*Andere uiterlijke kenmerken:
Niet echt, ze heeft nog een grote ketting met haar naam er op en dat is het wel, andere uittelijke kenmerken heeft ze niet echt.

Passies:
Djuana kan goed piano spelen en vind het leuk, ze doet er niet echt veel mee maar dat boeit haar niet. Ze houd heel erg van dieren en gaat graag met ze om, ze vermaakt zich met dieren beter dan met mensen.

Afkeer:
Djuana kan er niet tegen als men ruzie maakt om iets heeeeeel kleins.

*Verslavingen/genotsmiddelen:
Djuana is helemaal verslaaft aan lolly's, omdat ze vroeger sigaretten van haar vader steelde en daar aan verslaaft was wilde ze stoppen en dat doet ze nu met lolly's.

Karakter:
Lief, aardig, stilletje's, is shuw in het begin, zach aardig, verlegen, is snel bang, ochtend humeur, onhandig, snel charijnig, laat haar grenzen niet merken:

Djuana is een erg lief meisje, ze doet graag dingen voor andere mensen en doet het me lol. Ze vind het super en hoeft en nog niet ens wat voor. Het liefste doet ze wat voor dieren omdat je tegen die niet hoeft te praten. Ze vind het namenlijk nog al eng om met mensen te praten in het begin, ze is dus erg verlegen. Ze is ook erg shuw in het begin en maakt het liefste niet kennis met iemand. Ook zal ze niet snel op iemand af stappen omdat ze bang is af gewezen te worden. Ze laat ook niet merken wanneer ze iets wel en niet leuk vind omdat ze bang is dan ook weer af gewezen of wat dan ook te worden en dat wil ze niet. Ze durft alleen kwa uitterlijk zich zelf wel te zijn maar als ze tegen iemand moet praten dan hoeft dat van haar niet zo nodig allemaal, ze vind dat allemaal maar veel te eng en daarom is ze dus ook zo stil. Ook al ken je haar goed en weet je nu hoe ze in elkaar steekt en je bent een soort van vriend of vriendin van haar toch praat ze amper met je, ze doet het liever met gebaren. Tegen dieren praat ze wel omdat ze weet dat die niet terug praten en dat vind ze fijn. Ze vind even alleen zijn in het bos dan ook erg fijn, lekker naar het geritsel van die bladeren luisteren of in een groot gras veld zitten en daar dan het geritsel van het gras kunnen horen, dat vind ze fijn. Ze vind het fijn om dan alleen te zijn en met haar hand over het gras heen te kunnen wrijven en het gras te kunnen plukken en tussen je vingers door te laten gaan. Dit doet ze dan ook een keertje of 2 per week omdat ze er gewoon niet zonder kan. En meestal doet ze dat in de ochtend want dan heeft ze een humeur, dan moet je niet bij haar zijn wnat dan loop ze toch een met een boze kop rond. Haar haar hangt dan alle kanten op en dan lijkt ze niet zo lief meer, af en toe bromt ze dan eens en meestal om even wakker te worden en te doen gaat ze naar het bos. Dan is ze alleen en kan ze even haar rust vinden om er weer tegen aan te gaan voor een dagje ook al vind ze school niks aan, je moet daar antworden geven op de vragen en er zijn veel mensen. Daarom zit ze op school bijna altijd achter in de klas als daar nog een plek vrij is. Ze haalt op school wel goede cijvers omdat ze op de lessen let en haar huis werk meestal prima doet. Ook is deze meid nog al onhandig, ze heeft vaak en voor al snel blunders. Ook kan ze niet echt blijven staan, haar evenwicht bewaren is moeilijk voor haar en dat is onhandig, ook valt ze snel van haar stoel af of uit haar bed, maar als ze in bed ligt te slapen heeft ze er helemaal niks van door. Ze is dus aardig onhandig en dat maakt ze dagenlijks mee, ook als ze naar het bos gaat valt ze zo vaak over een tak heen en dan heeft ze haar knieën weer eens open, maar op dit moment omdat ze het gewend is dat ze zo vaak valt maakt he haar helemaal niet zo veel meer uit. Djuana kun je dus omschrijven als een stil en onhandig meisje.

Relaties:
Djuana heeft nog nooit een relatie gehad, gewoon omdat ze het niet wil en voor al omdat ze het niet aan durft. Ook is ze niet op zoek naar iemand maar ze weet wel dat ze op mannen valt. Ze is dus gewoon hetero. In een man zoekt ze niet veel, alleen dat hij een beetje aardig is voor haar en dat is het, maar op dit moment is ze zeker nog niet toe aan een relatie.

*Bijzonderheden aan karakter:
Niet echt wat, ik denk dat ik alles al wel in het karakter heb gezet.

*Talenten:
Djuana is heel erg goed met dieren om gaan en op de piano en dit zijn dan dus ook haar hobby's.Voor de rest is ze erg goed in school maar dat had ik allemaal ook al vertelt dus ik denk dat je het al weet. En zo niet heb ik het nu vertelt.

Zwakheden:
Djauana is voor al slecht in om haar even wicht te bewaren, ze vind het gewoon moeilijk en dat is het, ook is ze niet de beste in wiskunde en daarom leert ze er ook hard voor.

Verleden:
Djuana is zoals je al hebt gelezen in Noorwegen geboren, daarna is ze nog een keertje verhuis en daarna nog een keertje naar Amerika waar ze de meeste tranen heeft laten vallen en het meeste heeft gelachen. Daar ontmoette ze iemand die haar helemaal snapte, die snapte hoe ze zich voelde en wie ze was en accepteerde dat helemaal, hij had er geen moeite mee en was zelfs trots op haar en kreeg haar aan het lachen. Maar op het 1ne naar het andere moment wilde hij helemaal niks meer met haar te maken en hebben en toen zomaar overleed haar moeder, deze tijd was erg zwaar voor haar en ze wil het liever niet nog een keer mee maken. Ze was een dierbaar familie lid verloren die veel voor haar betekende en iemand om wie ze echt gaf en sinds hem is ze banger geworden voor mensen en voor al banger geworden dat mensen haar pijn doen en na deze ervaringen besloot ze naar een kost school toe te gaan, ze trok het echt niet meer. Haar zus werd ziek en dat is ze nog steeds, en voor al door dat die ellende er ook nog bij kwam en dat haar vader zijn werk verloor en d hele dag thuis banen zat ze zoeken trok ze het echt niet meer!

*Overig:
Ik wil niks meer zeggen want dit is alles Smile Alleen hier onder komen nog plaatjes van mijn personage, ik ga er mee bezig en ik zet er af en toe eens wat bij, ik heb nog wel wat maar daar staat mijn gSm naam op en dat is niet ech handig dus ik zoek ze opnieuw op, ik zet het er wel bij wanneer alle plaatjes die ik zocht er bij staan.

Grace Djuana Mian Bedroom-blonde-camera-canon-girl-kayla-Favim.com-64374_largeGrace Djuana Mian 4854205275_6b5962b0dc_z_largeGrace Djuana Mian Tumblr_lq2v46iWWI1qcr2yto1_500_largeGrace Djuana Mian Tumblr_lq2vtas33u1qcr2yto1_400_largeGrace Djuana Mian Th_500_645_1293636038_tumblr_ldt4f38Bjz1qzjggvo1_500_largeGrace Djuana Mian Ilookstupid_largeGrace Djuana Mian Tumblr_llcshodgip1qayl4jo1_500_largeGrace Djuana Mian Tumblr_lqrrliQDy21qe87jyo1_400_largeGrace Djuana Mian Heyguys_largeGrace Djuana Mian Cf22c17729028e8701127eb741a443b5_10574059_largeGrace Djuana Mian Tumblr_layywxTpuP1qayl4jo1_500_largeGrace Djuana Mian Tumblr_layexmKA4F1qayl4jo1_500_largeGrace Djuana Mian Tumblr_lat8hmzWHb1qayl4jo1_500_largeGrace Djuana Mian Tumblr_lalkxyomyh1qayl4jo1_500_largeGrace Djuana Mian Tumblr_l5xi8ajqBb1qayl4jo1_500_largeGrace Djuana Mian Tumblr_l5wqv2HfNl1qayl4jo1_500_largeGrace Djuana Mian Tumblr_lbhl8wvK3A1qayl4jo1_500_largeGrace Djuana Mian Tumblr_lcclabxeQa1qayl4jo1_500_largeGrace Djuana Mian 960915_nadiaaa_largeGrace Djuana Mian Tumblr_l5p5g4tBf91qzl4rlo1_500_largeGrace Djuana Mian 4854476951_042c761428_z_large
Grace Djuana Mian Indieeeeeeeeee_167853218_largeGrace Djuana Mian Purpleyyyy+copyGrace Djuana Mian 5004868103_110737fb65Grace Djuana Mian 5004867525_5db7c9bc61Grace Djuana Mian 5009119750_c2a7628d9eGrace Djuana Mian IMG_1807Grace Djuana Mian Tumblr_l2qgu5UTSj1qayl4jo1_500Grace Djuana Mian 552564_lb4Grace Djuana Mian 5004605651_e6080310e3

Laatst aangepast door Djuana op vr okt 07, 2011 9:22 pm; in totaal 26 keer bewerkt
Djuana
Djuana
Niveau 1

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 05-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grace Djuana Mian Empty Re: Grace Djuana Mian

Bericht  Djuana di sep 06, 2011 4:30 am

Oke hij is nu af Smile Alleen plaatjes volgen nog Smile en daar een vraag over: is het erg als je GoSuperModel naar er op staat?

trouwens: Ik heb alle regels gelezen, en alle informatie ook
Djuana
Djuana
Niveau 1

Bericht  Jonathan di sep 06, 2011 8:33 am

Goedgekeurd!
Jonathan
Jonathan
Niveau 1

Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 07-08-11

https://highschooldl.forumactie.com

Bericht  Djuana wo sep 07, 2011 5:02 am

Jonathan schreef:Goedgekeurd!

Yay Razz
Djuana
Djuana
Niveau 1

Bericht  Djuana wo sep 07, 2011 5:09 am

En nog een vraag: is het erg als op mijn plaatjes mijn gosupermodel naam staaT?
Djuana
Djuana
Niveau 1

Bericht  Jonathan wo sep 07, 2011 8:10 am

Ja, deze site heeft niks met GoSupermodel te maken, dus dat maakt wel degelijk uit.
Jonathan
Jonathan
Niveau 1

Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 07-08-11

https://highschooldl.forumactie.com

Bericht  Djuana do okt 06, 2011 7:48 pm

Jonathan schreef:Ja, deze site heeft niks met GoSupermodel te maken, dus dat maakt wel degelijk uit.

Oh oke, HAHAHA ik wil trouwens mijn plaatjes wel veranderen..

Al klaar HAHAHA
Djuana
Djuana
Niveau 1

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven