(zolder) kamer 411 ~ Djuana's kamer
Pagina 1 van 1
(zolder) kamer 411 ~ Djuana's kamer
De kamer is op de zolder, de zolder is erg laag. Er gaat een trapje naar toe en daarna moet je zowat kruipend de zolder op en door, na een gegeven moment kom je bij een opening met een stuk houd er voor die je weg kunt schuiven en daar achter verschijnt dat een kleine kamer. De kamer is iets hoger kwa plafon maar je kunt er nog steeds niet in staan. Aan de achter kant van de kamer is een soort van matrass met kussens er op wat Djuana er op heeft gezet zodat ze het als bank kan gebruiken. En achter die ''bank'' is nog een matrasje, gewoon op de grond neer gelegt. Maar wel voor 2 personen. Tegen het matrasje aan staat een tafeltje met een paar laatjes er in waar je je spullen in kunt op bergen. In deze mini kamer kun je natuurlijk geen tas kwijt dus hebben ze boven het matras een net neer gehangen met een gat er in zodat je daar je kleding op kan leggen. Heel onhandig maar ook wel weer grappig. Maar als Djuana er uit eindelijk is in ge trokken is het versiert, de muren zijn niet meer saai en ze heeft het tafeltje er uit gehaald en er nog een matrass in gedonderd. Ook is het ''bank'' geval nu helemaal paars met leuke en versierde kussens. Ook hangen er sinds dien vrolijke lampjes, anders heeft ze namenlijk geen licht en zo ziet haar kamer er uit. Ze slaapt trouwens meestal op het achterste matras.
Personen: Ik hou even rekening dat het een kleine kamer is dus niet meer dan 4 personen denk ik dan maar.
Regels: Djuana heeft 1 regel en dat is de ''bank'' heel laten.
Als je nog een picc wil hebben heb ik er 1tje:
Personen: Ik hou even rekening dat het een kleine kamer is dus niet meer dan 4 personen denk ik dan maar.
Regels: Djuana heeft 1 regel en dat is de ''bank'' heel laten.
Als je nog een picc wil hebben heb ik er 1tje:
Djuana- Niveau 1
- Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 05-09-11
Soortgelijke onderwerpen
» Kamer 194 - Jonathan's oude kamer
» Kamer 193 - Finn's oude kamer
» Kamer 200 - Jonathan en Finn
» Kamer 190 - Crystal
» Kamer 198 - Lorraine
» Kamer 193 - Finn's oude kamer
» Kamer 200 - Jonathan en Finn